Avagy mi ez?

selfblog. és hogy milyen mértékben, az attól függ, mennyire vagyok ideges:}

Ami van

Címkefelhő

Typewriters:}

Friss topikok

  • dulimanó: félreértesz...:) én egyáltalán nem akarlak piszkálni, és értem, mi a problémád, csak annak a veszé... (2009.09.21. 18:44) Értem jönnek az ufók is
  • dulimanó: "horizontálisan kiterjedtek" kedves thad, ha belegondolsz, ez még annál is sértőbb XD 'yep... (2008.06.29. 13:25) Szeretünk, Karl!

Tényálladék

2008.07.25. 22:31 | dulimanó | Szólj hozzá!

Hamarosan, kissé megkésve jön a Philip Glass poszt, hamár a Ligetit ki kellett hagynom a Művészetek Palotájában. Szóval erről majd bővebben. Utána vidáman vacsoráztunk a KFC-ben, amiről viszont nem fogok többet mesélni, mert kit érdekel.

Borzasztóan fel lehet idegesíteni azzal, ha valaki evés közben egyfolytában nyomatja, hogy amit eszik, milyen egészséges, mennyi vitamin van benne, és kóstoljam már meg én is. Meg amikor közben nyammog, hogy hmmmm, nyaminyami, de finom. Pont ettől megy el az étvágyam.

Olivia Lufkin - The Lost Lolli. Nem is rossz, ahhoz képest, hogy a zenekar félig japán.
Valahogy majd beágyazok egy videót.
UPDATE: sikerült. Spiderspins és az ő zavarba ejtő refrénje... kéretik figyelmezni:}

Piros kötött garbó van rajtam. Tudom, nyár van.

Címkék: zene dulimanó a fejem

A bejegyzés trackback címe:

https://dulimano.blog.hu/api/trackback/id/tr12585957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása