Avagy mi ez?

selfblog. és hogy milyen mértékben, az attól függ, mennyire vagyok ideges:}

Ami van

Címkefelhő

Typewriters:}

Friss topikok

  • dulimanó: félreértesz...:) én egyáltalán nem akarlak piszkálni, és értem, mi a problémád, csak annak a veszé... (2009.09.21. 18:44) Értem jönnek az ufók is
  • dulimanó: "horizontálisan kiterjedtek" kedves thad, ha belegondolsz, ez még annál is sértőbb XD 'yep... (2008.06.29. 13:25) Szeretünk, Karl!

Értem jönnek az ufók is

2009.02.03. 21:05 | dulimanó | 11 komment

 

Éóéóéó. Nínó. Saláta. Ego. Baromságokat írok, ergo sum.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dulimano.blog.hu/api/trackback/id/tr33921112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dulimanó 2009.02.04. 11:15:40

typical. amikor azt hiszik, a nőnemű blogger megkattant (pedig pontosan tudja, mit csinál), hirtelen megjelennek a kommentek is. meg az önkéntes ufók.

nem téged piszkállak, ez csak egy teszt volt. pozitív.

amúgy szia. korán keltél:}

sorica123 (törölt) 2009.09.16. 19:39:06

Tényleg, hogy lehet azt előidézni, hogy ne csak az olvassa a blogomat, aki eleve ismeri vagy Sherlock Holmes reinkarnációja?

dulimanó 2009.09.16. 21:21:44

szerintem vállalni kell hirdetéseket, és akkor kikerülhetsz főoldalra. vagy kiteszed az iwiw-profilodba, stb. én nem hirdetek, jól megvagyok a napi 10-20 Sherlock-kal és visszajáró ismerőssel, meg 1-2 elmebeteggel, hogy legyen kit moderálni is:)

sorica123 (törölt) 2009.09.17. 18:16:12

Kétpúpú teve a blogom, ha erre gondolsz. Két ember talált be hozzám: az egyik, mert beszóltam neki a blogjában, a másik meg őszintén szólva nem tudom, miért, látta egy-két kommentemet meg kérdeztem tőle egy-két hülyeséget:))és ettől kedvet kapott, hogy előbogarássza a blogomat. Hozzáteszem, a nevem mellett asszem nem jelenik meg, és még nem sikerült rájönnöm, hogy tudom előidézni, hogy megjelenjen.

dulimanó 2009.09.18. 16:43:55

akkor nem tudom. bár amilyen kommentelők vannak, én nem igazán vágynék a népszerűségre:P
a blogod címét a profil beállításoknál az URL menüpontban csatolhatod a felhasználónévhez. de nekem kiírja a blogod címét a neved mellé...

sorica123 (törölt) 2009.09.18. 20:45:39

Kiraktam;) azt hittem ugyanis, hogy az URL, az mondjuk honlap, vagy ilyesmi, de nem blog.

sorica123 (törölt) 2009.09.18. 20:46:12

Azért a népszerűség, meg az, hogy práhtikusan 'nem szarják le' a blogodat, még két dolog...

dulimanó 2009.09.19. 23:20:25

szerintem egy blog célja nem feltétlenül az kellene legyen, hogy sokan nézzék. régebben még tényleg internetes naplók voltak, amiket csak a barátok nézegettek. nem minden blog alkalmas arra, hogy a szolgáltatás kategóriába tartozzon. összességében úgy gondolom, egy selfblog pl. közel sem olyan érdekes másoknak, mint annak, aki szerkeszti:} ide is csak az jár, akinek ismerőse vagyok iwiwen, vagy anyagot gyűjt a pszichológiai tanulmányaihoz, vagy tök véletlenül bejön neki, vagy elmebeteg:}
amúgy szerintem már azzal is sokat tettél az olvasottságod érdekében, hogy kitetted a címed. most már biztos, hogy többen odatalálnak, lásd én is:}

sorica123 (törölt) 2009.09.20. 13:11:10

Sokan... Neked az a fixa ideád, hogy én azt akarom, hogy tolongás legyen a blogomon:) Nem. Az van, hogy döglött már meg blogom úgy, hogy egy vagy két hsz volt összesen, és eluntam, hogy mindennap azzal szembesüljek, hogy csendkamrában áriázom. Ha nem akarnék megosztani semmit és ennek az örvén kommunikálni, akkor nem vezetnék blogot. Viszont, ha blogot vezetek, akkor szívesen látok egy pár gyakori kommentelőt, meg azokat, akiknek már van alkalmuk betévedni, mert látják valahol a blogomat.

dulimanó 2009.09.21. 18:44:27

félreértesz...:) én egyáltalán nem akarlak piszkálni, és értem, mi a problémád, csak annak a veszélyeire szeretnélek figyelmeztetni, hogy baromi könnyen elfajulhat a dolog, ha megjelennek a kommentelők, mert jön egy csomó bunkó, akik csak kötözködni akarnak, például az a kedves ember, aki a blogodon az egyik posztod miatt, vagy régi sérelemből cseszegetni kezdett téged. Én csak személyes tapasztalatból beszélek, baromi boldog vagyok így, hogy nincs a blogom reklám alatt, mert eddig csak a negatív oldalát láttam az egésznek. Értelmes és szellemes párbeszédek helyett csak szemétkedés és hiszti jött, persze lehet, hogy baromira nem volt szerencsém az emberekkel. (Az is igaz persze, hogy a megnyilatkozásaim nem biztos, hogy ehetőek.)
Neked ennél jobb élményeket kívánok, és ha lassan is, de hidd el, be fog indulni a látogatottság.:)
süti beállítások módosítása