Avagy mi ez?

selfblog. és hogy milyen mértékben, az attól függ, mennyire vagyok ideges:}

Ami van

Címkefelhő

Typewriters:}

Friss topikok

  • dulimanó: félreértesz...:) én egyáltalán nem akarlak piszkálni, és értem, mi a problémád, csak annak a veszé... (2009.09.21. 18:44) Értem jönnek az ufók is
  • dulimanó: "horizontálisan kiterjedtek" kedves thad, ha belegondolsz, ez még annál is sértőbb XD 'yep... (2008.06.29. 13:25) Szeretünk, Karl!

Levél egy Párizsban tartózkodó kisasszonynak

2009.07.07. 22:02 | dulimanó | Szólj hozzá!

 

 

ki hinné, hogy még mindig tart, nem szabadulhatok. hányszor lett majdnem vége, kicsi tetemükkel az ablak alatt, Andrée, én megírtam magának mindent, sokadszor utoljára, de Andrée, ez az én lakásom, mindig is az volt, mostmár tudom, és maga is tudja a maga módján, hisz emlékleznie kell. nem annyira a nyulak miatt, de igen, Andrée, ugye emlékszik, keserű érzés belépni olyan környezetbe, ahol valaki úgy rendezte be a kellemes kis életét, hogy minden tárgy a lelke látható meghosszabbítása legyen, ugye Andrée? maga tudja, miért költözött a lakásomba, pedig a nyulak, Andrée! akárhányszor érzem a kis szőrcsomót a torkomban, és elképzelem, milyen színű lesz, ha majd felőklendezem, a tenyeremen érzem apró szőrös testét ahogy lassan megszárad, és maga, Andrée, már hozza is az előre kikészített üvegketrecet, és büszkén mutogatja a világnak a testemből lett kicsi életeket, mindegyik normális, tökéletes kis nyuszi, és akkor maga jön, Andrée, és eladja őket.

 

 

Címkék: intertext

A bejegyzés trackback címe:

https://dulimano.blog.hu/api/trackback/id/tr111232977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása